I startblocket till livet

Köpa digitalkamera?

Publicerad 2010-04-23 08:50:47 i Vardag

Sitter på universitetet och pluggar idag. Känns bra :) Ska strax kolla in veckans föreläsningar. Sen efter lunch ska jag ta bussen ner till stan och möta upp storebror. Vi ska kolla in löpartights åt mig, han skulle kolla in lite allt möjligt. Vi går nog till Löplabbet, aldrig kollat in allt som finns där men hört att de har mycket bra. Upp till bevis! Ska växla lite pengar på Forex också, nu räknar jag med att planet kommer få lyfta på tisdag. Och sist men inte minst ska jag kolla lite på digitalkameror. Har höga krav och en rätt liten budget så får se va det blir :P Men har nog bestämt mig för en kompakt då jag vill att den ska va enkel att släpa runt på i Japan och överallt. Återkommer nog ikväll med eventuella köp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela