I startblocket till livet

Hej då Norrland!

Publicerad 2010-04-01 11:48:18 i Vardag

Nu ska jag lämna mitt hem för påsken. Inte har jag pyntat något men kändes onödigt när jag ändå skulle åka iväg på skärtorsdagen, idag! Väntar bara in mamma som slutar jobba snart, sen ska jag köra in till dom i stan och lämna bilen där. Blir taxi ut till flygplatsen sen flyg (flyg från flygplatsen?! wierd..) till Stockholm. Där ska jag spana in min blivande bil! :D Grymt spännande!
Sen blir det Oskarshamn. Och minst en sväng till Baggetorpskvarn som grädde på moset! Alltså.. Jag kommer ha stora problem att hitta dit om jag ska köra ensam... Men öva läsa skyltar är ju alltid bra!

Sen har jag som troligtvis den sista personen i Sverige sett Män som hatar kvinnor. Den va bra.

Så kommer troligtvis vara väldigt tyst på min blogg tills på tisdag. Hej-då-kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela