I startblocket till livet

Det närmar sig...

Publicerad 2010-04-25 15:22:35 i Vardag

Internetincheckning - Ett fenomen jag inte varit med om förut. Men de va enkelt gjort och snabbt gick det. Skönt slippa köa för allt :) Så nu är boardingkortet utskrivet! Och jag börjar förstå att jag faktiskt ska åka bort imorgon...! Har frågat ut Olle också vad man behöver för typ av kläder med sig, blev inge klokare och har stora problem att minska ner berget med allt jag vill ha med. Sen fattar jag inte riktigt vad som egentligen räknas som vätska.. Är mascara en vätska? Eller räknas mascaraborsten som ett vapen? Det gör svinont att få mascara i ögonen och speciellt om man lyckas rispa lite i hornhinnan med borsten. Jag kanske inte får ta med den.. Men har iaf kommit på den briljanta idén att jag ska ha med mineralsminket istället för den foundation jag oftast använder. För mineralerna är pulver och kan ju omöjligt klassas som vätska och tar därför inte upp den dyrbara platsen i 1l-påsen. Den kommer upptas av parfym och mascara (bäst att vara på den säkra sidan). Sen ska jag absolut inte glömma min kamera! Och laddaren till den. Så ni får se some pics från den lilla ön. Jag är helt sjukt uppspelt! Jag längtar till värmen!

Kommentarer

Postat av: Sätilaryttaren Emma- en glimt av mitt hästliv :D

Publicerad 2010-04-25 17:57:47

sv; åh vad hårligt det låter :) Det får jag verkligen göra :D! Tak för tipset :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela