I startblocket till livet

Äntligen helg?

Publicerad 2010-04-16 23:57:35 i Vardag

Börjar kännas trött nu. Men det är ju så på fredagarna.. Man kliver upp tidigt och ändå förväntas man kunna vara pigg fram till två-tre, hur går det ihop sig? Men idag har varit en bra dag. Hälsade på i kollektiv nr 2 och där kan jag verkligen se mig själv bo! Jag började känna att det var för långt till sommaren :P Nämen mitt första intryck var att jag inte kunde ha hittat trevligare killar att dela lägenhet med!!
Har dock inte bestämt mig än då jag tvingar mig själv att tänka till imorgon, bara för att vara på säkra sidan. Brukar ju kunna va rätt impulsiv ibland, inte minst att det kommer dimpa ner ett paket från Nelly till veckan någon gång *visslar* men så kan det bli när jag pluggar på universitetet en lång dag i april ;)

Ikväll var årets första grillning och premiären var hos Erika. God mat och roligt folk. Bättre kan det inte bli! Sen efter de så körde jag till Jocke och Milla där även Jessica med lillasyster var (svinlänge sen jag träffade Jessica, det va grejt att prata ikapp lite). Grät till filmen, sen skrattade så jag grät åt sällskapet!

Nu ska jag inta horisontellt läge. Imorgon kanske jag ska plantera om blommor? Kom precis på idén i skrivande stund men det va ingen dum idé för det är välbehövligt. De behöver större krukor och bättre jord mina små blommor som ska blomma så fint åt mig. Ska fråga mamma om hon kan hjälpa, eller i alla fall coacha :) Mammor är ovärderliga! Och pappor också! (fast min sitter fast i Barcelona.. himla moln! Jag tycker som Annika att vi borde få tag i Bamse som kan lägga en sån där stor sten och täppa till vulkanen, så vi sen kan grilla korv där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela