I startblocket till livet

Videoövningen avklarad! :D

Publicerad 2009-09-25 23:11:35 i Vardag

Hade ett obligatoriskt moment idag på umu. Vi skulle redovisa/prata inför gruppen och bli filmade. Sen se filmerna och säga 3 bra saker om sig själv och ge positiva komentarer åt de andra. Hade grämt mig ganska mycket men det va inte så farligt, jag glömde bort kameran direkt! Sen när jag såg mig själv på film så slogs jag av hur lång jag såg ut. Det va råhäftigt! Det gjorde typ min dag!

Varit me Jocke, Milla, Samme och Lasse ikväll. Haha va snygga smeknamn de blev nu ;D Vi såg idol, åt tårta och drack te. Sen såg vi en creepy film som gick på tv då den vi hade tänkt se hade ljudet ca 3 sekunder efter. Det gick inte att ignorera kan ja lova. Filmen hette Red Eye, thriller, den va inte så läskig ändå.. OM det inte hade varit för att Cillian Murphy spelade manliga huvudrollen. Jag vet inte riktigt vad det är med honom men någonting är det som gör att jag får rysningar i ryggen bara av att se honom. Han gör sig bra på bild men i film blir han riktigt creepy, han är så iskall i ansiktet och ögonen är läskigt ljusa. Fast jag är allmännt väldigt harig när de gäller filmer :P Har svårt för när dom blir jagade och smyger runt hörn. När det blir samma känsla som i hajen, man vet att mördaren kommer hoppa fram, men inte när.

Puss hej!

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2009-09-28 21:22:13

vem är lasse ? ;) ngt jag har missat ..

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-09-29 19:12:58

Lasse är Lance ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela