I startblocket till livet

Typiskt!

Publicerad 2009-09-05 22:55:32 i Vardag

Har man inte otur så säg?! Packade färdigt och åkte iväg mot SURF på förmiddagen. Var framme i god tid och pysslade på ett bra tag innan jag hade något att göra. Sen var det slutligen dax för veterinärbesiktning, och Lorden markerade på ett ben. Fast veterinären tyckte jag skulle prova rida fram till 110 och sen ombesikta efter den klassen. Han kändes pigg och alert i skritten, i traven likaså men kände att det inte va rent. Typiskt! Han som såg så fin ut igår. Och kändes toppen i förrgår! Ingen värme, ingen svullnad. Men eftersom det kom över en natt lär det väl försvinna över en natt också :) Det va säkert den där halvtimmen i hagen imorse som han lyckades med någonting på! Inte orolig alls, men varför precis idag? Aja, han va glad över att komma ut i sin nya hage, få hö och bara svulla så honom går det då ingen nöd på :P

Vi började se Forrest Gump ikväll på jobbet så nu sitter jag hemma och fortsätter se den. Den är sjukt bra varje gång man ser den :D Tom Hanks i den rollen asså! Behöver ju inte lägga mig tidigt längre. Men ska in till stan och sen ut till SURF imorron ändå tror jag. Hejja på alla andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela