I startblocket till livet

Söndag

Publicerad 2009-09-13 17:35:25 i Vardag

Har varit en skön dag idag :) Åkte till Erika efter frukosten och vi såg resten av Pride & Prejudice. Äntligen! Haha, men det va väntan värt för mr Darcy är lika underbar som alltid. Sen handlade vi och Erika lagade en galet god lunch. Pasta med morotssås. Typ godaste jag ätit. Så säger jag varje gång jag äter där men jag menar det! Hon är seriöst bäst! :D
Sen åkte jag till stallet och satt med Lorden i hagen i en timme och såg på medan han åt lunch. Solen värmde och det va sjukt härligt att bara sitta där och gosa och ta det lugnt. Pluggningen går sådär... Trögast går referatet, men det går. Inte så mkt kvar nu.
Borde laga mat men känner mig inte hungrig än.. Men snart är kycklingen tinad och det ä dags att sätta igång. Kyckling är typ det enda jag känner mig duktig på att laga. Men då blir det riktigt sjukt gott också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela