I startblocket till livet

Nytt utseende... igen!

Publicerad 2009-09-03 22:16:55 i Vardag

Det har nästan blivit lite av ett beroende det här med att ändra stilmall/färgtema. Men nu hoppas jag att jag kan låta det vara såhär. Svart och vitt är ju stilrent. Det tar ju ca en timme varje gång jag får för mig att det är fult. Det enda jag vet att jag ska byta är headern (som nu är ett panorama över New York) till något personligare. Men jag måste nog be Jorunn om hjälp med att fiffla ihop en egen. Nog för att jag anser mig kunna rätt mkt om datorer men jag är värdelös på photoshop. Den nakna sanningen. Kanske en med lite färg i bilderna?

Hoppas ni tycker det blev finare :D Mitt argument till att byta denna gång var att den förra stilmallen var för ljus och gjorde ont i ögonen av allt vitt. Har ändrat om i kodmallen också men det var bara massa småsaker så det går jag inte in på.

Skylord va så fin så idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela