I startblocket till livet

Måndag

Publicerad 2009-09-21 20:29:14 i Vardag

Hunnit med mycket idag! Har varit upp med Lorden på Norrmalm, och ridit Maya med Carro som red Mindy. Numera har jag en helt annan uppfattning om vad som är snabb galopp :P Himmel och pannkaka jag trodde jag skulle dö. Men sen kom tjusningen ;) Kanske skulle man satsa på en galoppkarriär? Fast jag är för lång så det blir inte av. Jag får nog plugga vidare på UmU.
Har städat hemma också, ordentligt med dammsugare och allt! Och storebror har varit förbi och hjälpt mig sätta upp de sista hyllorna som har legat på golvet brevid soffan ända tills nu. Skönt att det är gjort.. Fjärde tvättmaskinen för idag snurrar och jag känner mig värsta huslig!
Nu hoppas jag bara att morgondagen blir som jag tänkt mig. Det är mycket som ska klaffa i framtiden, men jag är positiv! :)

Satt precis och kollade på ett klipp från Britain's got talent. Imponerande!



Samma dansgrupp i finalen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela