I startblocket till livet

Förvirrande

Publicerad 2009-09-17 15:06:09 i Vardag

Ett tag var jag övertygad om att det va fredag idag. Det känns som fredag. En torsdag borde inte kännas lättande när man åker hem från skolan. Det ska vara fredag då! Men tyvärr äre bara torsdag idag, måste försöka fiffla tillbaka känslan. Men imorron äre fredag och då kommer Maria och ska massera Lorden :) Länge sen nu, minst 2 månader, så ska bli kul att se vad hon säger! Jobbar i helgen så blir lugnt. Fredagkväll blir till att sova efter jag kommit hem från jobbet. Sen ska jag på kräftskiva på lördagkväll :D Ska bli jättekul och gott och jag hoppas vi ska ha hattar och hela köret ;)

Uppdatering - Styckmördare? Kom ganska nyss hem från stallet. Red ut ensam idag me Lorden och tänkte rida uppför berget - kändes som en bra väg idag. Och den va jättefin och inte alls så hård. Men för att komma dit så red jag över Bränna och sen mot berget. Längs den vägen ligger en jaktstuga. Eller ett styckningsskjul kanske det heter.. Aja, det är dit dom släpar älgarna och flår och sådär. Och det va självklart 5 bilar där och de höll på för fullt att stycka en älg som hängde upp-och-ner, och hade igång en vattenpump, en eld och hade portarna vidöppna. Lorden vart hysterisk, han trodde till 100% att dom skulle rusa ut och stycka oss också :P
Men vi kom då förbi. Och sen när vi kommit bort till själva berget så blev de bättre. Han va faktiskt jättefin hela tiden när vi rörde oss frammåt :) Sötisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela