I startblocket till livet

En blåsig dag

Publicerad 2009-09-09 07:51:55 i Vardag

"Ha en bra blåsdag" som Nalle Puh säger när östanvinden bytte plats med västanvinden. Så måste det nog vara idag. För det är vääldigt blåsigt. Såg just en cykel blåsa omkull. Men en bra dag ska de allt bli! Ska precis iväg till jobbet. Sen är det full fart efteråt, ska på SuperJäns ikväll! Måste hinna fixa mig och gå på systemet och bussen in går kl fem, blir lite tajt men det ska jag nog klara! Men tar med klänningen i väskan, har ingen lust att åka buss så uppklädd :P Ska byta om hos Micaela sen istället. Haha, min första sittning! Spännande! Men ny måste jag skynda!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-09 14:12:47

Nice, nice. Hoppas du fåre trevligt ikväll :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela