I startblocket till livet

Bushäst

Publicerad 2009-09-07 17:59:51 i Vardag

Skulle springa med Lorden på asfalten för att kolla idag om han markerade något. Men vi hann bara några meter innan han började busa så han slängde lite med frambenen i traven och lyckades träffa min häl och trycka av mig skon (den flög typ 2,5m). Han vill nog inte stå mera, han vill ut och jobba! ;) Men jag blev blockhalt och är nu helt röd och svullen om hälen, gör fortfarande ont att gå.. Men han är då mycket mycket bättre idag! Men jag som tänkt gå en promenad, får bli stilla plugg istället. Vilket ändå behövdes så det kanske är lika så bra. Håller tummarna att det går över till imorgon.

VARNING! Storkok köttfärssås pågår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela