I startblocket till livet

Vars tar all tid vägen?

Publicerad 2009-10-29 10:00:05 i Vardag

Det är ganska sjukt egentligen, men jag fattar verkligen inte vars min tid försvinner. Jag kan ju skylla på att jag är blond :P Men jag är bara helt underbart duktig på att få tid att rinna iväg. Men nu ska jag ta tag i skolarbetet och göra klart sista kapitlet som jag egentligen borde ha gjort igår. Jag kommer behöva plugga i helgen.. Fast det är ju inte det värsta man kan råka ut för. Ska börja jobbet en timme tidigare idag också. Där försvann iaf ena timmen. Men nu tänker jag inte skriva nå mer för då kommer det sluta med att jag sitter här i en kvart till. Ville bara klaga lite över att dagarna är för korta. Och jag vill ha snö nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela