I startblocket till livet

Vad sägs om dessa? (I love them!)

Publicerad 2009-10-30 09:23:36 i Vardag

 



Idag är det äntligen fredag! Jag sitter på universitetet och pluggar idag, men det känns faktiskt som att jag hade fått mer gjort hemma, fast förmodligen inte ändå. Jag har iaf börjat nu på kolföreningarnas kemi, det är också mest en återblick på kemi b fast med lite djupare och lite nytt. Är redan hungrig (konstigt? nej. haha jag va sugen på lunch redan på bussen kl åtta) men ska läsa klart hela kapitlet innan jag får äta har jag bestämt. Då borde klockan vara elva iaf. Men nu ska jag återgå till pluggandet. Annars händer inte så mkt idag. Ska bli roligt att äta och dricka lite med klasstjejerna i eftermiddag. Sen bär det nog av tillbaka hem till Vännäs. Jag vill bo i stan.. Men att dubbla min hyra känns inte direkt lockande. Jag blir nog kvar där jag är, det funkar ju som bra att åka buss, ganska skönt att sitta och sova en stund :) Men nu måste jag seriöst fortsätta plugga om jag ska få mig någon lunch! Toodilou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela