I startblocket till livet

Söndag

Publicerad 2009-10-25 18:31:01 i Vardag

Idag är det söndag den 25e oktober och det är fortfarande inte vinter. Det har varit blött och varmt (snarare "varmt" dvs typ 276K) hela helgen. Jag har inte haft det alltför slappt utan givit in för min absinens och har varit i Brån och ridit med Carro. Jag red Maya både igår och idag. Fast igår jagade dom runt sjön/berget så då blev det bara bränna. Men Maysan va härligt fin som vanligt och hon vart till och med busig när Leon for iväg en gång ;) Sötmaya! Idag red vi upp på berget, det va rätt lerigt men inte så halt. Men man fick passa sig så man inte hamnade lite bakom, isf hade man blivit prickig, haha. Jag vill hitta en medryttarhäst känner jag.. Jag pallar inte att inte rida och hålla på med hästar. Jag har ju inte tid egentligen men en medryttarhäst tror jag faktiskt att jag skulle hinna. Förhoppningsvis någon jag kan få hoppträna med, saknar hoppningen galet mycket! Men vet inte riktigt hur man hittar sånna.. Kanske såhär?

"Medryttarhäst" sökes
20årig, avsvarsfull tjej med stor ridvana söker en häst att rida någon eller några gånger i veckan, gärna få hoppa med då och då. Har tidigare tävlat hoppning upp till 1,20m och dressyr upp till LA. Så har du en häst du vill ha hjälp med så hör gärna av dig :)

Haha, aja, man kan ju drömma. Någon dag hittar jag nog en människa som behöver hjälp ibland. Nu ska jag strax åka iväg och titta på löshoppning på malmen. Carro skulle ha med Mindy och någon unghäst, kommer inte ihåg vilken av dom, va säkert Mingla, och hon trodde Erika skulle dra upp Calle också. Jag hoppas det :D Blir roligt att se hursom!

Jag vill ha snö nu! Min lillebror har höstlov till veckan. Jag får plugga lika hårt som vanligt. Det är orättvist, jag vill ju också ha lov! Knappt kommer man få nå jullov heller.. Men nästa helg är det halloween, då blir det party! Men jag är fortfarande inte hundra på vad jag ska klä ut mig till. Varför slängde jag studentklänningen?! Hade ju kommit på värsta bra grejen. Men får tänka vidare.. Men är ju omöjligt att vara orginell nuförtiden, lika bra va vampyr som alla andra kanske? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela