I startblocket till livet

Shoppingdagen nr 1!

Publicerad 2009-10-08 23:51:17 i Vardag

Idag åkte jag in till Umeå med Carro och jag hade inte alls tänkt köpa någonting egentligen, skulle bara vandra med och va trevlig. Hade inga måsten, och förmodligen var det precis därför jag hittade hur mkt snyggt som helst! Sen såg ju Carro kläder som var "precis du, Lisa!" ungefär ganska exakt överallt. Men de va kul! Jag har ju bara för några dagar sen hittat min födelsedagspresent från farmor och farfar som jag glömt bort helt. Inte varje dag man hittar massa pengar i bokhyllan. Så egentligen så var det dom som gav mig superbra 20års-presenter! Precis vad jag önskade mig i klädväg ;) Jag har jobbat kväll direkt efter jag kom hem så har inte haft tid att prova allt och ta kort på kläderna men ni kan få se de enklaste nu direkt :) Är så sjukt nöjd med allt! Lovar att ta kort imorgon så ni får se kläderna då. Fast jag köpte en skolväska också, den orkar jag inte fota. Det var bara en vanlig svart axelväska från Nike. Men lägger ut bilder nu på två örhängen. Speciellt dom till vänster gillar jag, dåligt ljus på bilden men de har vinröda pärlor och stenar. Känns som de kommer användas väl! Sen mina blivande nya favoritskor. Underbart sköna och perfekta på alla sätt och vis. Fastnade verkligen för dom, tycker dom är jättesöta! :D

 

Medan vi var i stan och vandrade så fick jag ett sms. Idag fick jag hämta ut mitt efterlängtade PlayStation2 och Guitar Hero 5! Det är det jag suttit och spelat sen jag kom hem från jobbet strax efter tio. Men jag va helt enkelt tvungen.. Inte kunde jag låta bli att inviga det?! Hahah! Jag hoppas ändå att jag ska lyckas plugga imorgon förmiddag. Dax för en examinationsuppgift i statistik. Annars måste jag göra den i helgen, men det vore ju inte hela världen det heller. behöver plugga lite i helgen hursom. Men har nog fullt upp ändå hela helgen. Det här är lite av vad jag ska hinna med...
Fredag: Städa lägenheten, plugga, va med Camilla, tvätta, visa er mina nya kläder ;), träffa en tjej jag ska köpa en kursbok av, äta middag ute med släkt och familj, ha en rolig kväll.
Lördag: Plugga, bjuda släkt på fika hemma hos mig, fira Elin (skåningen), äta tacos med vännerna, ha en rolig kväll. Helst packa ihop mina grejer i stallet också.
Söndag: Plugga, packa ihop mig färdigt i stallet, kanske rida en häst om jag har tuur, plugga.

Nu ska jag sova. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela