I startblocket till livet

Ridit Leon och bakat kladdkaka delux!

Publicerad 2009-10-10 17:15:53 i Vardag

Idag har jag varit igång ordentligt! :) Dammsög lägenheten imorse, sen direkt efter de åkte jag till Carro och red Leon och hon red Mindy på åkern bakom hagarna. Han va jättefin och rolig att rida! Saknar hästlivet något enormt! Men det va roligt, jag är glad jag får rida hennes hästar ibland :) Känns lite som en ära, dom är så välridna! Själv är jag mer som en tattare på hästryggen :P Haha!
När jag kom hem hade jag 1h på mig innan släkt och familj skulle komma på fika. Farmor och farfar är uppe och hälsar på och dom ville se lägenheten min. Så jag tvättade händerna och ställde mig och bakade ihop en kladdkaka delux (med chokladbitar i och hackad mandel) och hann duscha och fixa mig själv medan den var i ugnen. Jag slog på stort och hade till och med dukat med servetter! (Dock udda men man tager vad man haver)

Fick en jättevacker orkidé av farmor och farfar i inflyttningspresent :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela