I startblocket till livet

Kursstart på schemat

Publicerad 2009-10-14 20:46:08 i Vardag

Idag är det onsdag och farmaceutisk kemi 1 startade idag med en labb. Gick finfint även om kemikunskaperna satt vääldigt långt inne. Men efter Samuel förklarade för mig vad "M" stod för (mer än molmassa, som jag inte alls fick in i sammanhanget) så löste det sig. Kändes riktigt bra i slutet! Jag gillar kemi, så äre bara :)

Fick åka bil hem med Jocke och va skönt att slippa buss för en gångs skull. Följde med hem till han och Milla och Lance och blev bjuden på middag av dom. Sen satt jag barnvakt som tack medan dom var på varsin träning. Men det är bara kul! Lance är urgullig! Fast han sov mest.. Men han va lika söt ändå!

Bonde söker fru nu! Sen Grey's Anatomy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela