I startblocket till livet

Helg!

Publicerad 2009-10-24 10:53:26 i Vardag

Jag har verkligen blivit dålig på att blogga.. Men jag kan ju inte skriva om jag inte har ngt att skriva om. I veckan har jag bara pluggat och varit sjuk, inget av dom är nå roligt att läsa om. Så därför ska jag skriva om något som är sååå mycket roligare. Jag har en biljett till nattvisningen av New Moon! :D Det börjar 21.30 och först visar dom Twilight, sen bir det nog en liten paus innan dom visar New Moon. Vilket betyder att jag har twilightförbud från och med nu så att jag ska vara riktigt taggad på ettan också. Känns seriöst som en evighet till 19e november. Men det är inte ens en hel månad kvar! Tror att jag nästan sett hela filmen redan genom alla små klipp som släppts ut, men att se filmen i sin helhet kommer va awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela