I startblocket till livet

Duktig jag varit idag!

Publicerad 2009-10-05 16:50:27 i Vardag

Har hunnit med hur mycket som helst idag! Hade eg tänkt åka in till umu för att plugga men blev sent igår så jag sov till åtta och då orkade jag inte. Städade istället, hade typ 5 dagars post att läsa igenom och mängder av disk och skräp att plocka ihop. Så det blev en rejäl uppryckning av lägenheten. Nu är den fiiin!
Sen satte jag mig med pluggandet här hemma i soffan och det gick riktig bra att koncentrera mig. Läste klart artikeln om alternativ behandling av reumatisk artrit och skrev klart utredningsarbetet. På onsdag ska jag träffa Emma på umu och vi ska sätta ihop power point presentationen.
Sen åkte jag och köpte frimärken, postade brev och lämnade nå kanyler hos veterinärstationen som jag hittat i mitt stallapotek (tror jag fick dom är jag hade fullblodet på foder, fast hon va omöjlig att spruta så då fick de bara ligga..) sen for jag till stallet och samlade ihop lite schabrak och annat som måste tvättas och började packa ihop mig lite halft. Sen åt jag lunch sen kom Jorunn vid halv två och vi tog en promenad. Tänkte gå upp på hemberget men vi såg en stig och då följde vi den istället, stigen blev till en väg som var jättelång. Och nu sitter jag hemma igen två timmar senare med röda kinder och känner mig mycket nöjd med mig själv! ;) Va rätt kallt ute, nu äre minnsann inte sommar längre.. Jag saknar redan sol och värme!
Nu ska jag fixa middag och sen ska jag läsa vidare i Statistik för hälso-vetenskaperna. Det är nog vad min kväll kommer bestå av... Snaaaark!




Sommaren 2005, de va tider! Haha :D

Kommentarer

Postat av: Jorunn

Publicerad 2009-10-05 16:58:22

vi får gå mer sådana promenader tycker jag :)

Postat av: lisa

Publicerad 2009-10-07 09:02:07

Massa mer promenader öht! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela