I startblocket till livet

Onsdag

Publicerad 2009-10-07 23:04:11 i Vardag

Idag har återigen varit en sån där superrolig dag när jag går ut genom dörren 7.15 och kliver in 22.10. Men nu är utredningsuppgiften färdig! Redovisning på tisdag och det va snabba ryck med rättningen för har redan fått tillbaka sammanfattningen vi skickade in så vi är redo ;) Sen hade jag tänkt va smidig och ta 14.20-bussen hem för att hinna hem innan jobbet. Men självklart missar jag att den bara åker från Vasagatan, jag åker typ alltid från NUS (Norrlands Universitetssjukhus).. Annars måste jag ta buss ner till centrum och det är drygt att passa ihop alla tider. Men då kunde jag läsa i statistikboken i 40min till.
Hann iaf cykla från bussen till jobbet utan att komma för sent så det gick ju bra ändå! Vi såg Bonde söker fru och jag har stakat ut en ny framtid åt mig. Jag ska bli kött- och spannmålsbonde, ha en jättefin gård och sen va med i programmet ;) Haha nu skenar fantasin! Jag behöver sömn. Vi hörs imorron! :D

Dagens bekännelser:
Jag saknar att ha häst. Jag saknar Skylord.
Jag är beroende av Grey's Anatomy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela