I startblocket till livet

Vet inte vad jag ska skriva som rubrik så jag kallar det här inlägget för Rickard.

Publicerad 2009-10-18 17:40:37 i Vardag

Va ett tag sen jag bloggade sist. Kommer faktiskt inte ihåg när det var.. Har varit en lugn helg. Va chaffis hem från stan efter jobbet i fredags sen hängde jag med Jorunn ett tag. Jobbade 9h i lördags men hade en sjukt rolig lördagkväll! Vi övade lite bugg och det måste sannerligen ha varit en syn med två par och en bebis som kröp runt över hela golvet. Men det känns som jag börjar få kläm på et! Men så har jag ju ingen aning om hur det ser ut egentligen. Jag kan bara hoppas på de bästa. Awesome lärare har vi iaf! If I could move my hips like that..! ;) Sen kan jag säga till världen att filmen Surfer, Dude är SKUM, inte så konstigt den ligger på 4,6 på imdb :P Och att slappa i en varm bubbelpool när det är minusgrader ute är NAJS! Spec med toppluva så man inte fryser om huvudet hahaha. Idag har varit lugnt, jobbat och ska börja med middagen nu. Sen äre akutmöte ikväll om ridhusbygget.

Har fått de flesta av mina julklappar idag också! Aningens tidigt tycker ni nog nu men det är ganska logiskt. Jag önskade mig en köksassistent, en bra stekpanna och en stor pastagryta i julklapp av mamma och pappa och dom tyckte det kändes dumt att jag inte fick använda dom direkt eftersom jag behöver dom redan nu :) Så jag får nog bara nå litet när det väl är 24 december. Men så var det ju med födelsedagen också. Fick soffgruppen redan i juli så jag slapp ha en lägenhet utan soffor bara för jag fyller år i augusti. Gör inte mig något egentligen. Jag är så glad ändå! :)

Sorry för grötigt inlägg men jag orkar inte va noga. Lovar jag ska bättra mig! Någon dag..

Och min hosta har blivit lite bättre! Fast kan vara för att jag har återförenats med min bästa vän; Cocillana-Etyfin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela