I startblocket till livet

Bugg

Publicerad 2009-10-12 21:39:24 i Vardag

Minns du bugg?



Haha! Med rubriken menar jag faktiskt att ikväll har jag varit och buggat! Första gången sen jag lärde mig "bugg" på högstadiet. Hade panik när jag satt och väntade på att tjejerna skulle komma och plocka upp mig. Hade panik när vi kom fram. Hade panik när folk började dansa. Sen började jag dansa. Det va förbannat kul! :D Vågade till och med dansa me dom okända männen, fast iofs så får man ju inte säga nej. Men det ville jag inte heller! Längtar till nästa måndag. Men veckan lär gå fort.. Har labb imorgon, sen ska jag till IKSU och fixa guldkort. Onsdag börjar farmaceutisk kemi 1 och torsdag är heldag med det också. Sen jobbar jag i helgen.


Kanske borde man skaffa en sån där partyblåsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela