I startblocket till livet

5kg CHOKLADBOLL!

Publicerad 2009-10-01 20:03:55 i Vardag

Idag när jag och Emma satt i Mitum och åt lunch så kom det ett gäng och höll auktion på 5kg chokladboll. Den va helt galet stor! Snacka om syn :P Den blev såld för antingen 125 eller 140.. Hörde inte riktigt. Men killen som bjöd högst såg då nöjd ut och han lär inte behöva baka själv på ett tag ;)



Det var skönt för idag hann vi verkligen med mycket på vår utredningsuppgift. Nu har det fått lite struktur och det känns som vi faktiskt kommer att bli klara och få ihop det :) Åkte med två-bussen hem och hade tänkt åka direkt till stallet. Men då kom en hagelskur och sen regn så jag väntade hemma en timme tills det slutat, men hade inte regnat/haglat alls i Brån sa Carro. Det var jätteskönt att rykta en nyklippt Lord (klippte honom igår)! Och sen red jag på åkern bortanför lösdriftens hage. Blev markarbete idag med många övergångar och tempoväxlingar. Han va jättefin, pigg och alert och det kändes himla bra! Men det är med blandade känslor som jag rider nu... Sedan körde jag till VRF och kollade på Erik-träningarna en timme. Han är så förbannat duktig! :D Blev jättesugen på att hoppa men så blir det ju alltid när man kollar på träningar eller tävlingar. Jag får småsvårt att sitta still!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela