I startblocket till livet

Tisdag

Publicerad 2009-11-03 08:56:54 i Vardag

Blev ingen bloggning igår. Jobbade nonstop 8-21 och sen sjöng jag mig hes med Jorunn på singstar. Det började bra men sen gick det bara utför poängmässigt när rösten inte höll längre :P Men känner att jag inte orkar skriva så noga nu heller så blir bara lite kort. Sitter iaf på universitetet nu och ska strax gå iväg till en handledarträff, hoppas hon har nå värt att säga för jag hade inte alls lust att gå upp imorse. Inte blev det bättre av att jag fick åka ensam till skolan heller :P Jag är galet sugen på att köpa nya skor. Jag kommer kanske klara mig idag men vet att det snart inte kommer gå att stå emot längre. Jag vill ha dom! :D


399kr från Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela