I startblocket till livet

Shoppaholic

Publicerad 2009-11-20 14:58:59 i Vardag

Tror nästan jag kan få den stämpeln snart :P Skulle bara köpa kolla runt lite och kanske köpa strumpbyxor. Slutade med tre strumpbyxor. Plus en supersöt röd topp som jag ska ha på julafton. Och en väst som jag faktiskt länge tittat på :) Och tre tshirtar blev det också. Men jag är rånöjd med allt och ångrar mig inte! Haha alltså är det nog inget shoppingbehov det handlar om utan ett faktiskt klädbehov. Sitter på Umeå Energi hos pappa nu i väntan på att han ska sluta jobba och det bär av till Invito. Är några timmar tidig men har en bok att läsa så det är lugnt för mig. Har börjat läsa en serie böcker nu av Erik Eriksson, Kärlek & Krig heter dom. Är på tredje nu som heter Den sista stormen och utspelar sig 1914-1919. Jag hoppas och tror att den är lika bra som ettan och tvåan var. Kanske sover i stan inatt med, känns verkligen att det är länge sen jag va med familjen och har faktiskt saknat dom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela