I startblocket till livet

Nu har Lisa haft på sig ridbyxorna igen!

Publicerad 2009-11-22 12:45:44 i Vardag

Blev en tidig morgon imorse men det gjorde inte mig någonting för jag skulle åka iväg och prova rida en ny häst, Nugget! Saknat ridningen och varit rädd min kropp höll på att tappa styrkan och känslan. Men när jag travat ett varv så kände jag att det fortfarande föll sig naturligt. Är jättenöjd för det kändes riktigt bra för de mesta! Han var jätteskön att sitta på i traven, och det kändes som att vi kom bra överrens. Springer omkring på moln just nu, så härligt var det! Verkar som jag ska få hjälpa rida honom någon gång i veckan så jag är superglad! :D

I eftermiddag lutar det mot julgodis-/lussebullbak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela