I startblocket till livet

Lördag

Publicerad 2009-11-07 18:39:34 i Vardag

Hade jätteroligt igår! Vi åt på Balder, blev hela 9st och det va småsvårt få bord när vi inte bokat någonstans, men till slut så! Lottas får bli någon annan gång :) och det va jättegott! Fläskytterfilé med baconinlindad sparris och potatisgratäng. Önskar jag hade lite sånt nu! Senare runt tolv gick vi till Origo. Bättre sent än aldrig. Jag träffade en helcool snubbe som va från Tyskland, min engelska är minst sagt  ringrostig och kass men det gick bättre och bättre. Någon dag skulle jag vilja åka dit! Eller rättare sagt skulle jag vilja åka tåg genom hela europa och se alla länder! Någon dag...

Btw så är jag helnöjd med klippningen! Alla tror att jag permanentade mig också men det gjorde jag inte. När hon klippte upp håret så lockade det sig. (^_^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela