I startblocket till livet

Ikväll smäller det! :D

Publicerad 2009-11-19 07:44:53 i Vardag

Kommer nog knappt hinna hem efter jobbet innan vi ska in till stan och äta så jag lämnar några rader nu istället. Känns helt sjukt att ikväll ska jag äntligen få se New Moon, eller inatt kanske det heter. Förväntningarna är på topp! :D Och jag är väldigt tacksam för att de satt 15årsgräns. Men jag fruktar ändå att det kommer sitta massa irriternade småflickor i salongen.. Men deras föräldrar kommer förhoppningsvis hålla dom hemma från nattvisningen, dom har ju skola imorron ;) De har ju spelat in Eclipse klart också nu.. kan de inte visa den med inatt? Men de kommer säkert tvinga oss att vänta ett år på den... Elakt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela