I startblocket till livet

I veckan är det 1a advent!

Publicerad 2009-11-23 18:22:51 i Vardag

Jag vill ha december nu så jag bytte gardiner i vardagsrummet och hängde upp adventsstjärnan. Förhoppningsvis kommer december fortare då :D Annars har det varit en väldigt grå måndag, pluggat nästan hela dagen, utom när Jorunn kom förbi en stund. Känns konstigt att hon flyttar till Australien på lördag. Kommer sakna henne sjukt mycket, men hon kommer väl tillbaka till Sverige så småningom.. Eller så får jag åka dit och hälsa på till sommaren! Blir roligt med avskedsfest iallafall så jag hinner bli lite less på henne ;) Nämen för att ha roligt en sista gång innan hon åker. Inte så länge kvar innan jobbet kallar.. Nattpassen är de jobbigaste, jag gillar att sova på nätterna, men det är ju så sällan så de går väl bra ändå. Får sova imorron fm istället, den som väntar på något gott.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela