I startblocket till livet

Halloweenfesten avklarad

Publicerad 2009-11-01 13:15:10 i Vardag

Och jag mår helt bra som vanligt idag! Annars brukar ju vissa drycker kunna ge en lite sne hälsa sådär dagen efter. Sjukt roligt igår var det. Carro och Erika kom till mig vid fem och vi fixade oss klara och hade en liten förfest med ölspel och singstar. Alltid lika trevligt med tjejerna ;) Sen åkte vi in till Umeå, Seb hade hyrt Höjdpunkten och efter godkänt lite snurr så hittade vi dit. Det ramlade in folk under hela kvällen och de flesta va riktigt snyggt utklädda ;) Det var väldigt många pirater men så kan de bli! Snyggast utklädnad vann en som heter Sofia, vi jobbade tillsammans på hemtjänsten en sommar, hon hade lekt med hemmagjort blod, flytande latex och tandpetare. Resultatet va riktigt äckligt! Jag äger ingen kamera just nu, mer än den på mobilen (den ger jag upp väldigt snabbt varje gång), men tror Mia tog ett antal bilder under kvällen så det kanske kommer upp några fler och bättre så småningom på den här bloggen, haha! Blev en sväng förbi Subway på hemvägen och det är så sjuukt gott me en varm macka efter fest. Att sen på duscha bort allt glitter, det var najs! Förbannat drygt me en älva som kastade glitter, det fastnade överallt och jag tycker synd om Seb som ska försöka städa lokalen.. Jag har massa glitter i hallen också, det försvinner bara inte och det är fortfarande en del kvar i håret trots duschen. Men så kan de va, och glitter i håret har ingen dött av!

   
   

Kommentarer

Postat av: Samuel

Publicerad 2009-11-02 18:30:08

Du passade mkt bättre i kläderna än Jocke :P

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-11-03 08:42:57

Men tackar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela