I startblocket till livet

En gråmulen dag...

Publicerad 2009-11-24 14:33:21 i Vardag

Men jag körde upp till Stärkesmark ändå och red Nugget. Men vi var ju iofs i ridhuset så vädret kvittade. Det kändes bättre idag, han var inte lika tung och jag fick lite bättre koll på utsidan tror jag. Men det va träning samtidigt så det va lite svårt att hålla sig ur vägen ibland, men gick fint ändå. Han är så rolig att rida! :) Ska kanske dit imorgon också, tycker synd om ML som har så ont i ryggen :/ Men förhoppningsvis så läker det till sig av vila nu. Men är glad jag får rida, saknat det. Va nästan 3 veckor sen jag red senast förutom i söndags. Hade lite träningsvärk runt skulderbladen och benen igår, men idag är det borta och tror inte jag får något efter idag. Nu är jag ju lite van igen :)

Annars ska jag typ inte göra ngt speciellt idag. Kanske köra ett lass till tur & retur med Jockes hjälp, känns bättre att skänka bort än slänga på tippen. Sova några timmar till innan jobbet inatt och plugga lite till. Det börjar kännas mer normalt att ha engelsk kurslitteratur nu, även om jag föredragit svensk. Men det tar inte längre 10min/sida.. Tur det, annars skulle jag aldrig bli klar!


Skylord, 110cm Vännäs -08

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2009-11-25 09:27:31

Det kan väl inte vara övik, det är ju vårt vännäshinder! :P

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-11-25 23:09:35

Haha när du säger det så :P måste tittat jättefel :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela