I startblocket till livet

Bästa idolen genom tiderna!

Publicerad 2009-11-13 23:36:35 i Vardag

Jag brukar inte bry mig om idol. Auditionarna är svinroliga, men mest pga alla som tabbar sig och tror att dom är idolmaterial när de är så tondöva att juryn får tillfällig tinnitus. Men jag brukar kolla på aftonbladet på lördagar för att se vem som åkte ut. Men i år finns det en som faktiskt får mig att lyssna och om jag inte har något bättre för mig, se programmet. Han har blivit Sveriges nya flickidol (vilket egentligen är en stor turn-off för mig) men han förtjänar faktiskt all publicitet! Han är sjukt otroligt galet duktig! Med honom vid mikrofonen så blir låtarna allt som oftast (läs alltid) MINST lika bra som orginalen. Hans tolkning av isländska eurovisionbidraget Is it true gav mig rysningar och gåshud och gör det fortfarande när jag ser klippet på internet. Jag pratar som ni nog har listat ut vid det här laget om Erik Grönwall. Och det enda jag har att säga till honom är Grattis Erik, du kommer vinna hela skiten!



Fast nu kan jag inte bestämma riktigt vilket klipp jag vill lägga upp så ni får ett till som också är galet bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela