I startblocket till livet

Att folk orkar bry sig?!

Publicerad 2009-11-10 12:53:30 i Vardag

Läste på Aftonbladet att Helena från ensam mamma söker har fått hatbrev.. Varför orkar folk skriva hatbrev bara för att hon valde Oskar? Okej, det är 12 år mellan dom. Hon är 37år med fyra barn, han är 25år. Men det är ju dom som ska trivas med det. Resten av Sverige har ju ingenting med de att göra. Det enda man kan göra är att se utifrån sig själv. Personligen är jag väldigt tveksam om jag skulle träffa någon som är 12år äldre än mig då jag tycker det skiljer för mycket. Men man ska aldrig säga aldrig! Och det som för mig är oförståeligt är varför folk orkar bry sig? Det är deras ensak och är dom galet förälskade och vill satsa så är jag glad för deras skull! :)

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2009-11-10 19:01:23

men heelt rätt! Det är två vuxna människor som gjort ett val!! Då ska väl ingen annan lägga sig i! dumheter..

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-11-10 21:04:35

Precis! Folk har alldeles för mkt fritid tror jag, och för lite eget liv. Men ändå.. Att folk orkar dryga sig?

Postat av: ErikA

Publicerad 2009-11-11 14:10:02

haha, det blir ju dubbelt det här.. du orkar ju kommentera att någon har gjort det på din blogg :P

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-11-11 19:13:00

Haha ja men jag skickar inte hatbrev :P

Postat av: Helena

Publicerad 2009-11-13 08:47:01

Tack för ditt stöd... Kram Helena från ensam mamma söker

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela