I startblocket till livet

Äntligen måndag!

Publicerad 2009-11-15 22:09:22 i Vardag

Helt sjukt. Förlåt att jag inte skrivit på jättelänge! Men jag har inte varit hemma mer än när jag sovit senaste dagarna.. I fredags for jag till skolan 7.20. Kom hem 16.50, åkte till jobbet 17.00 och kom hem 22.40. Sen sova. Sen på lördag jobbade jag 8-16, sen cyklade jag direkt till Jocke & Milla & Samuel & Elin och åt middag. Sen skulle vi mannekänga för att sälja lite second hand kläder. Jättekul! Fanns mkt mer snyggt än jag trott. Köpte själv en kjol som jag blev helt förälskad i, den satt perfekt! och 30kr.. det är ju ingenting! Sen gick vi tillbaka hem till Milla & Jocke och såg film och slappade lite. Sen va jag tvungen fara hem och sova. Va väl hemma strax efter tolv. Sen upp och jobba 8-16 igen, och efter jobbet idag åkte jag direkt till stan för att äta middag hos föräldrarna. Va jättekul, är så sällan jag träffar dom nu så jag hinner börja sakna dom :) Första glöggen för i vinter va det också! Sen blev det bowling med vännerna och jag fick 121p på första omgången. Det är kanske mitt all-time-high! Andra gick sämre men den hann vi aldrig klart innan dom stängde. Och nu var jag hemma igen typ 21.30.

Imorgon ska jag plugga hemmifrån. Det vill säga SOVMORGON åt Lisa!


Såg precis att Helena från ensam mamma söker kommenterade min blogg i fredags och tackar för mitt stöd. Haha, vilken överraskning! Det trodde jag ALDRIG skulle hända :) Men samtidigt.. Jag har ju ingen aning om vilka som läser det här. Så... Från mig alla, till er alla, en riktigt glad söndagskväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela