I startblocket till livet

Tisdag

Publicerad 2009-05-12 09:20:11 i Vardag

Idag är jag ledig och Maria kommer och ska massera lite på Lord. Det förtjänar han efter helgen men lite synd det blev på en tisdag. Men ska fråga henne om det kan gå bra att hoppträna ikväll ändå, det är ju ett antal timmar emellan. Inte värre än om hon masserar på kvällen och man rider morgonen därpå! :) Men får se vad hon säger, jag vill inte riskera ngt om det kanske är dåligt att träna så snabbt efter. Är väldigt glad idag också för innebandyn gick sjukt bra igår! Och äntligen fick jag prova stå med lagoma måliskläder och inte "allmännhetens" som är stl XXL. Fast insåg att jag hade förlitat mig en aning på allt överflödigt tyg som täckte upp mer av målet än min lilla kropp kunde göra med lagoma kläder :P Men gick ändå bättre än någonsin, känns som reaktionerna kommer naturligare nu och det är en wünderbar känsla att få beröm! Att ett "härligt Lisa" eller en "tummen-upp" kan göra en så glad?! Livet behöver inte va drygt, det blir precis vad man gör det till! Man har ett eget ansvar över vad man gör och hur man reagerar. Kanske skulle man börja stå åt tjejlaget också ;) Nu när jag är bättre än Roger! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela