I startblocket till livet

Så nu sitter jag och bloggar på mitt rum...

Publicerad 2009-05-14 22:46:11 i Vardag

...för idag köpte jag en egen dator :D



Den är 13,3", blank, röd och har riktigt bra processor och 3GB ram. Kunde jag hittat en mer perfekt dator åt mig själv? Tror inte det :)

Har varit på vårdcentralen idag, dom tog bort två prickar i nacken som länge varit irriterande och skavt mot kläder och halsband. Kommer va skönt när det läkt men just nu känner jag mig stelopererad. Vågar knappt vrida alls på huvudet av rädsla för att råka slita stygnen. Känner hur det stramar om jag inte har huvudet helt rakt. Fick inte rida på några dagar heller eller göra ngt ansträngande som innefattar axlar. Men hoppas på att kunna rida igen på söndag! Och om två veckor ska stygnen tas. Jag har iaf inte brutit något. Håller tummarna att det läker bra så du slipper ha ont snart... Tycker det är skumt hur jag kan ramla av hästen eller stå målis i innebandy utan att bry mig särskilt mycket om smärtan men så fort jag ska bli stucken i fingret eller som idag, när de skulle sticka mig med bedövningssprutan (den är ju till för att skona mig från smärta!), då får jag panik och rent av skakar. Såå ont gör det ju faktiskt inte! Men jag är nog inte ensam om att ha nålskräck... Men nu ska jag tagga ner och försöka sova. Ska fixa ihop lilldatorn me min externa imorgon och se om jag kan få igång nå musik på den hära. Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Jorunn

Publicerad 2009-05-15 09:11:05

nice dator, min är juh också röd fast lite större skärm & mindre glansig.. :/

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-05-15 09:13:58

Men din e ju också snygg och bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela