I startblocket till livet

Onsdag

Publicerad 2009-05-20 23:26:04 i Vardag

Nu är jag glad. Av många skäl :) Lorden kändes helt super idag när jag red ut, riktigt roligt var det! Mötte Erika och pratade en stund. Det blir tävling på fredag bestämde jag nu. Och snart har jag nog twilight 4 i mitt våld, kan knappt vänta, vill läsa NU! Sen följde Jorunn med och hjälpte mig sätta upp lappar på malmen ikväll och de blev en lång biltur hem med mycket snack, she always knows what to say! Haha! Och imorron ska jag kika på en till lägenhet, kanske inte alls länge innan jag flyttar till eget :D Och nacken känns rätt bra nu, gör sällan ont längre, fast de kliar som attan men de är nog ett bra tecken. Bara 8 dagar kvar innan jag får ta stygnen!

Att livet kan svänga så snabbt... Både spännande och lite läskigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela