I startblocket till livet

Lördag

Publicerad 2009-05-02 18:48:49 i Vardag

Känns inte som lördag idag, snarare som söndag! Men glad för det är jag för då har jag ju imorron också att hitta på ngt på. Fast ska typ inte göra något speciellt, sola om de är lika fint väder som idag! Och skola in mig på nya jobbet lite mer. Sen blir det nog en kvällspromenad med Mange när han kommit upp :) Sitter hos Carro och bloggar nu då internet hemma har blivit nå fel, eller är nog routern som är problemet, och jag har ingen aning om hur man ominstallerar en sådan. Får se när de löser sig, tillsvidare kan jag typ inte göra någonting alls. Blogga fungerar inte, och msn fungerar väl egentligen. Men jag blir utloggad med ojämna mellanrum och ibland skickas inte det jag skriver och ibland får jag inge svar även fast de skrivit så nu har jag officiellt gett upp hoppet tills vidare :P Vi ska strax åka förbi Statoil och köpa nå middag åt Carro, sen in till stan när Erika hör av sig :)

Valborg blev inte så hårt, åkte in till Umeå och förfestade, men när de skulle ut så åkte vi hem. Skumt kanske ni tycker nu men icket, haha, för i fredags hade jag dressyrtävling (klart nöjd med 61% då jag ridit dressyr 2ggr den här veckan, innan det var det förra sommaren..) och Erika och Carro hade hoppträning för Erik Berggren. Härligt soft dag, och helt sjukt varm och skön! :D Sen träffades vi på Marias, drack lite och trevlade oss innan vi gick till Jocke och Millas inflyttningsfest. Det va nå alkisar som spydde innan vi gick.. Vidrigt... Klockan var då... kanske sju? Hur som så va Aphjärnan en galet god shot. Grenadine, Sambuca och Dooleys, lätt att fixa hemma! Hahah, men den såg vidrig ut, skrynklig dooleys! ;)

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela