I startblocket till livet

Less less less less

Publicerad 2009-05-19 23:12:00 i Vardag

Varför kan inte alla ponnyer stå i transporterna över hela helgen? :P Nu har jag iaf för tredje gången fått ihop helgens uppstallning. Jag är så nära på magisk jag kan bli utan att bli biten av en radioaktiv spindel! Förhoppningsvis dyker det inte upp fler ponnyer och några får gärna stryka sig om de får lust med det. Nämen nu hoppas jag det verkligen blir bra :) Jag pallar inte fiffla mer, flytta och skriva om.. Satt 2h igår och 2h idag + 1h nu direkt efter jobbet = 5h jag kunde ha gjort någonting roligare på. Men nu verkar allt lösa sig och jag är glad och ska sova. Blir tidigt imorron - måste hinna med mer uppstallningsgrejs innan jobbet. Och på kvällen också. Sen förhoppningsvis har jag ingenting mer jag måste göra efter torsdagkväll. Då får allt flyta på av sig själv tycker jag :P Blir en efterlängtad sovmorgon på fredag! Kanske till och med till nio! Haha jösses. Men hänger på Lorden hur helgen ska bli! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela