I startblocket till livet

Hårdträning!

Publicerad 2009-05-13 23:28:39 i Vardag

Det är va jag haft idag. Red på förmiddagen, sen kapa/klyva ved efter det. Ved är väl inte min favoritsysselsättning men det är en härlig känsla när det är färdigt! :) Låg och och slappade sen efter middagen i sängen och halvsåg nå film när jag fick sms av Per om innebandyträning. Efter lite om och men så fick jag skynda mig byta om och åka iväg på träning kl 19, löpning, teknik, intervaller, styrka och spel. Hej träningsvärk! Sen började motionsbandyn 20.30-22.30 som jag fick Per att stanna på också då xD Kommer bli fler gånger med dubbelträning, så fort jag har tid nog! Känner mig helt slut, nu ska jag duscha och sen sova i 100 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela