I startblocket till livet

Fredagen den superbra

Publicerad 2009-05-22 20:35:03 i Vardag

Idag har verkligen allt varit bra :D Började med att gå på Boströms, hittade jättemycket fint jag måste fundera över! Vågar inte riktigt säga än va som är på gång, men snart så! Haha! Sen läste jag lite mer i Så länge vi båda andas och den är lika beroendeframkallande som de tidigare i serien, helt galet underhållande! Sen var jag till stallet och fixade inför eftermiddagens tävling. Sen hem och äta lunch och sen bar det av! Det va Umeå RF och jag va anmäld 90cm + 1m idag och 1m imorgon. Hoppade 90cm felfritt och med de nya reglerna får man ju bara ha bed A i LD så det blev en 1a placering :) Sen i 1m som va en A:0/A:0 så va vi också felfria och hade en hyffsad tid. Men fegade som tusan med banken, inte van att hoppa bank, det borde jag inte ha gjort, men vågade inte satsa där :P Men det blev en 7e placering! Vet inte hur många som va med i klassen men runt 35-40st. Kändes så sjukt enkelt och jättebra så alla sätt och vis så jag strök mig från 1m imorgon. Ingen vits att åka in för en klass, när jag dessutom är så nöjd med honom att jag nog skulle ha svårt att tagga om till fighter. Haha, men nu ska jag nog snart gå och lägga mig. Tröööttt! och glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela