I startblocket till livet

Fredag

Publicerad 2009-05-29 10:54:21 i Vardag

Nu har jag jobbat klart för den här veckan. Gått bara bra! Känner mig fortfarande inte helt 100 men är iaf inte rent sjuk. Sitter hos Jorunn och väntar på att hon ska fixa sig klart så vi kan handla lite gorra och sen åka till stan ;) Se brännboll och shoppa lite. Hon ska få välja sin aningens försenade födelsedagspresent idag! Fyllde 20år den 27 april, haha, men så kan de bli. Jag har då inte glömt! Sen får jag se vad som slinker med hem mer än de. Kanske ngn ny topp till ikväll?! Förmodligast. Haha jag är verkligen dålig på att se men inte köpa, iaf ibland. Såhär efter löning. Men det är jag knappast ensam om. Jag är ändå duktig på att bara köpa sånt jag behöver, eller iaf "behöver" :P Nya skor vore inte helt fel! Men nu drar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela