I startblocket till livet

Åker hästlastbil

Publicerad 2009-05-10 16:44:11 i Vardag

Det är vad jag gör nu. Vi rullar fram nerför E4an och är nog hemma om ca 2,5h. Sjukt nöjd med helgen faktiskt, han kändes helt med i de två sista klasserna. Varit ostabilt väder idag, omväxlande sol och riktigt varmt och skönt. Sen kom det med jämna mellanrum 3 ordentliga skurar, mindre roligt då... Det har alltsomallt gått väldigt bra för Vännäsekipagen i helgen! Kommer inte ihåg vilken klass det va, någon 110 tror jag, då var 5 av 10 placerade från Vännäs :D Verkligen grattis till alla! Ikväll ska jag inte hitta på nå speciellt va jag vet nu, ändå sovit bra här i lastbilen me Carro så är inte trött. Men ska bli skönt med en dusch och rena kläder och sen ta det lugnt ändå. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela