I startblocket till livet

Söndag

Publicerad 2009-03-15 13:21:44 i Vardag

...och fisk fick jag inte heller igår :P Men napp, och det var kul ändå :) Idag lyser solen ute, är nog runt nollan och det känns som att våren är på väg. Lillebror har åkt iväg på långtur med skotern och allt känns så enkelt och bra. Jag väntar på Jorunn, vi ska på spinning någon gång idag, typ cykla ihjäl oss. Ser fram emot det ;) Men först lär vi bara sitta och dricka typ te i en halv evighet. Aldrig är te så gott som med Jorunn! Haha, det är sant!
Idag längtar jag efter Lorden min, men idag har Moa honom, kanske far dit ikväll och ryktar lite ändå.. Bara mysa lite! Är jättetaggad på årets tävlingar nu, har kollat upp vilka dressyrtävlingar jag kan åka på också och det va ganska många som passade in :D Man blir peppad när det går bra och det gjorde det verkligen i fredags! Men det skrev jag nog bara om på Lordens blogg. Fast när det gäller dressyr tänker jag bara hålla mig runt Vännäs och Umeå. Det är för hoppningen jag kan åka långt. Totalt har jag 16 uppskrivna tävlingar nu, 11 hoppning och 5 dressyr. Men alla lär inte bli av, men de flesta hoppas jag! :)

Äntligen kommit mig för att se The curious case of Benjamin Button, den va riktigt bra, och precis sådär långseg och händelserik som jag trodde :) I slutet rann tårarna. Och Brad Pitt är läcker, fast kanske inte som 60åring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela