I startblocket till livet

Opeth

Publicerad 2009-03-01 12:14:33 i Vardag

Det var typ tio gånger roligare än vad jag hade föreställt mig! Dom va galet bra och det va väldigt mycket folk, men jag klarade mig bra även fast jag stod rätt långt fram, folk knuffades inte så värst mkt. =) En superkul kväll som jag önskar jag kunde återuppleva! Några pics blev det också, men klaga inte på kvallan, jag hade bara min gamla hederliga mobil med mig.

I början så fick jag backa bort lite från Patrik, Nille och Seb och de andra för folk va lite överglada på sångaren.

Men när folk lugnat sig lite, så nu kunde jag stå här. Såg riktigt bra :) De va kung!












Jag blev tvungen att köpa den här sjukt snygga, väldigt sköna och inte alls för stora tröjan.

Kommentarer

Postat av: Jorunn

Publicerad 2009-03-09 22:48:36

..och Opeth kommer till P&L i sommar :-P Följ med?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela