I startblocket till livet

Onsdag

Publicerad 2009-03-11 11:52:40 i Vardag

Träningen igår gick bra. Lorden va jättepeppad och slängde sig iväg över hindrena mer än en gång. Det var bara att försöka hänga med ;) Men mest gick det finfint!
Sitter och väntar på posten nu, för idag ska min nya alanacka komma. Beställde från Personlig Alamacka och jag hoppas den uppfyller mina förväntningar. Vilket jag egentligen inte är tveksam på :) Är kräsen med hur de ska vara utformade så det enda alternativet var typ att göra en egen - vilket jag nu gjorde! Kan lägga in en bild när jag har den så ni får se ;P Haha!
Fortfarande 1½h innan jag börjar jobba och ingen häst idag. Vad gör man då? Jo... en smoothie! (se inlägget jag skrev nyss) Den va go! Såg en film nu på morgonen också. Efter bröllopet, den var rätt bra. En dansk film om familj, svek och ideal typ. Ids inte analysera den så mkt. Inget jag kan rekomendera som "film" utan den var mer som... vet inte riktigt vad den var som. Inget man ser med vännerna iaf :P Så... vad ska jag göra nu?
På lördag blir det nog pimpeltävling i någon sjö här i närheten. Jocke tipsade om den och jag har faktiskt inte pimplat någonting än på hela vintern, så det ser jag fram emot :) 2h fika på en sjö ;D För fisk lär jag inte få, hehu.

Kommentarer

Postat av: Brorsan

Publicerad 2009-03-13 16:26:17

Du jick ju alltid mest fisk när vi var små och pimplade. Du kommer ju att vinna :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela