I startblocket till livet

Onsdag

Publicerad 2009-03-18 14:46:27 i Vardag

Haha, att jag och Carro aldrig kan vara överrens :P Men i det här fallet kanske det bara är bra, eller jag vet inte. Äsch! :P Kollat upp nå nya roliga drinkrecept imorse och hittade ett antal som jag tror jag kan klara av. Blir en rätt lång handlingslista till på fredag, men det blir nog bra. Jag håller ändå igen allt vad jag kan. Så kul att leka bartender! Men har inte råd med hela systemet direkt. Rosa Pantern blir nog höjdpunkten, men det finns väldigt många olika recept och alla hävdar att deras är "det rätta". Känner mig lite lost men ska satsa på det som låter som den bästa kombinationen. Jobbar på fritids idag med, och sen direkt iväg på inskolning som personlig assistent. Ska vicka som det utöver det jag har på vega nu, känns riktigt bra. Men men, nu ska jag göra ngt nyttigt - typ dricka kaffe. Pollykakan som va mellis idag typ dödade mig. Känner mig som ett svullo så blir nog bara en liiten middag idag. Att man kan känna sig såhär är orättvist. Jag vill ju kunna äta mer kaka! :P

Jag vill våga! :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-18 22:03:16

trevligt att hitta dig med :D vad har lorden för blogg (?) ;) Jo, Danilo är min ponny. :D

Postat av: Elin

Publicerad 2009-03-18 22:04:33

trevligt att hitta dig med :D vad har lorden för blogg (?) ;) Jo, Danilo är min ponny. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela