I startblocket till livet

Måndag

Publicerad 2009-03-09 23:08:28 i Vardag

Har nu fyra runda röda blivande blåmärken på knä/vaderna och en redig rund bula på låret som redan börjat skifta i blålila. Det känns bra!

Åkte till stallet efter middagen vid sex och skulle ut och rida med Erika. Vi red 1½varv runt byn och Lorden skötte sig riktigt bra! Lika stadig idag som i ... när det nu va... även fast vi hade sällskap, jättekul och härligt! Han var snarare piggare, på gränsen till tokig. Om han kunde förstå att det går fortare att länga skritten istället för att börja piruetta så vore det bra :P Men känns bra inför imorron med hoppträning! :D

Skrittade av förbi vbyskolan kvart i nio. Inte så konstigt jag va lite sen till innebandyn, det blev bara så :P Men tio över var jag nog spelklar iaf - riktigt bra kämpat av mig tycker jag! Sen gick själva spelandet över förväntan också. Ja, jag shabblade bort några bollar. Men sen fick jag till det riktigt som jag tänkte ibland :D Foten hängde inte riktigt med. Så länge jag sprang rakt gick det bra, men att vändvrida på vänstern gick illa, men inte omöjligt så jag spelade ändå. Nu känns det riktigt skönt. Är helt utmattad efter ett krävande ridpass och sen direkt bandy, då sover jag bra! Det man inte kan ta med klubban får man ta med kroppen!

Ändrade innebandytider. Måndag 21.00 och onsdag 20.30! Bättre dagar tycker jag :)

Kommentarer

Postat av: Jorunn

Publicerad 2009-03-09 23:41:30

jävlar vad träning du får då :-P

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-03-12 09:39:54

Ja :P Du kan ju följa med ngn gång om du vill? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela