I startblocket till livet

Gnäll-inlägg

Publicerad 2009-03-16 23:20:26 i Vardag

Nu känner jag för att gnälla lite :P För det första så underlaget ute... Slask är drygaste säsongen i norrland! Man blir dyngblöt och överallt där man tror att underlaget ska hålla så sjunker man igenom = blöt fot. Och så finns det ingenstans att rida i mörker, och knappt i dagsljus heller. Det bara plaskar och är hårt. För det andra så klev/halkade jag på en klubba ikväll på innebandyn och var smidig nog att landa på min egen (?) klubba med svanskotan och halva gumpen. Det gör ont! När jag haltade ut från planen så trodde dom nog det va ett ben, så dom sa att det fanns kylspray. Men jag tror inte det skulle ha fungerat på mig så jag sa nej tack, haha. Jag håller tummarna att det inte känns något imorgon! Fast jag är ändå nöjd med träningen, lyckades ibland riktigt bra enligt mig själv :) Sämst va när våran målis försvann (de andra hade ett litet mål i målet).. Kände ju att jag inte kunde lämna det helt öppet, men inte räddade jag många bollar heller :P Haha, nej tack, jag vill inte va målvakt.

Varför kunde jag inte varit så modig?! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela